Przedświąteczne wskazówki

Przedświąteczne wskazówki

Już niedługo ruszy przedświąteczna lawina zakupów. Zgodnie z najnowszymi badaniami, w USA 29% ankietowanych odpowiedziało, że zacznie świąteczne zakupy już październiku. Google przygotował specjalną listę wskazówek na okres świątecznego szału zakupowego. Pomoże ona właścicielom sklepów internetowych w uzyskaniu jak najlepszych wyników w kampaniach produktowych i kampaniach w sieci wyszukiwania. Oprócz wskazówek znajdują się tam trendy w sprzedaży przedświątecznej z ubiegłego roku oraz porady zespołu ds. Zakupów Google dotyczące maksymalizacji sprzedaży w czwartym kwartale.

Zgodnie z trendami określonymi przez Google, w poprzednim roku ruch kierowany do sprzedawców ze strony Zakupów Google zwiększył się dwukrotnie w porównaniu do 2012 roku, a także zainteresowanie zakupami świątecznymi zaczęło się coraz szybciej. Okres przedświątecznej sprzedaży należy jak najlepiej wykorzystać. Można to zrobić używając przygotowaną listę Google, dzięki niej ustalisz z odpowiednim wyprzedzeniem cele marketingowe.

Lista wskazówek na okres świątecznych zakupów

Jeżeli chcesz otrzymać więcej wskazówek i sprawdzonych metod optymalizacji sprzedaży w najbliższym okresie możesz dołączyć do Hangouta „Rozwijaj się z Google”, który odbędzie się na żywo ze Stanów Zjednoczonych 30 października o godz. 18:00 czasu polskiego.

Więcej informacji na temat przedświątecznej sprzedaży znajdziesz na blogu Google AdWords w artykule „Przedświąteczne wskazówki dla detalistów„.

Źródło: http://adwords-pl.blogspot.com/2014/10/przedswiateczne-wskazowki-dla-detalistow.html

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>